fredag

underbara fredag! I går var det som sagt H´s bal och ja gud hon var verkligen så fin och kläningen av helt fantastisk, gameldags rosa med silver pärlor upp till. Mina värdföräldara hängde med H till hennes pojkvän för att ta lite bilder. Så jag och C lyxade till det med att gå ut och äta lite mexicanskt när det då bara var vi två. Resten av kvällen blev lugn och jag hann med att avverka två Beckfilmer. Kan nog aldrig få nog av dem filmerna.

I dag är det fredag och C är ledig från skolan, gick ändå upp kl 7.30 för lite frukost och en löprunda. Håller nu på med tvätten och har hunnit med att skypa lite med både Cecilia och Elin, så humöret är på topp. Ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag hjälpa C att fixa naglarna för hon ska på skoldans i dag så vid tre tiden ska jag köra henne till en kompis och mina planer för kvällen är inte smidda ännu men man vet aldrig vad som händer.


Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: cissi

<3

2011-04-15 @ 17:40:21
Postat av: Jenny

<3

2011-04-15 @ 18:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0