London calling

Dagen man har väntat på är äntligen här, började att köra i från ljungby kl 05.45 till Landvette där jag mötte upp Angelica. checkade in våra bagage och och den jobbiga stunden var kommen, att säga hej då till den finaste familjen var bland det jobbigaste jag gjort. Men jag vet att jag snart får träffa dem igen, och tack gode gud för det. Kom hela vägen till London sen var det stopp, flyget inställt och stå och köa i 7 timmar utan mat är inget att rekomendera kan jag lova. så inatt sover vi på hotell i London och om vi har tur kommer vi att flyga i från Heathrow i morgon kl 10.25 men kan lika väl få stanna här i fyra dagar så håller tummarna att vädergudarna är på vår sida i morgon.


Puss och godnatt gott folk





Angelica & Jag på väg till London







Framme i London



Träffade Julia från Luleå



På väg till hotell i London



hotellet



Vi åt english breakfast







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0