Hej då Party

4 December och hej då fest

Så lyckat vilka fina männskor man ha omkring sig, ni sätter guldkant på min vardag och ni gjorde min kväll oförglömlig så här får ni lite bilder från kvällen och även en låttext som mina fina vänner skrivit!

Denna Jenny har varit våran uti många herrans år, denna Jenny ska nu fara till New Jersey i år.
Denna Jenny har varit vår, och hon har nog satt sina spår.
Denna Jenny ha hängt i och ställt upp i torrt och vått.
Ja nu är det slut på ljungby killar, ja nu är det färdigt inom kort.
Nu ska hela New Jersey intas, nu ska dom smaka på något gott.
Så vi tar farväl och stora tårar rullar på vår kind, nu är det slut på Jenny tider, nu slår Jennys drömmar in.














  








Kommentarer
Postat av: Enis

Saknar dig redaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan <3

2010-12-27 @ 18:45:36
URL: http://3nvyme.devote.se
Postat av: Jenny

O jag dig gumman min<3

2010-12-28 @ 19:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0