Dag 2 i London

Vad ska man borja, dagen borjade kl 06.30 for oss en snabb frukost pa hotellet sen vidare till flygplatsen for att checka in trodde vi, nar vi pratade med en kvinna pa flygplkatsen sa sa hon att vi inte alls stod i nagon vantelista som den andra kvinnan sa i gar efter att vi statt och koat i sju timmar. Sa vi var alltsa inte alls pa nagon lista utan det var bara att stalla sig och koa igen i tva timmar och da var det fullt pa alla flyg sa har fatt en biljett pa fredag men vi kan forsoka att komma hit i morgon bitti kl fem for att forsoka komma med pa vantelistan och darmed kanske komma med ett flyg men dock minimal chans tydligen. Sa om jag ska sammanfatta dagen sa har vi varit har sen kl halv atta och klockan ar nu halv sju pa kvallen har. Och som det ser ut nu ska vi overnatta har med, alltid mysigt att sova pa ett iskallt golv for inte ens soffor har de. Sa jag julia och angelica har i stort sett bara atit och sovit i dag men ar sjukt glad att jag har dom for hade nog aldrig klarat detta helt sjalv.

Hoppas att er dag varit betydligt battre an min.

puss



Heathrow





Fördriver tiden på London Heathrow



Beställde in fish and chips



Sov dags på heathrow




Kommentarer
Postat av: Ena

Håll ut hjärtat.

2010-12-29 @ 00:52:32
URL: http://3nvyme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0