Ännu en dag med shopping

Hemma från Stamford mall, blev ett bodybutter inhandlat idag. Och som vanligt blev det kaffe på starbucks och  en chicken ceasar wrap. Skypade nyss med mamma & pappa och familjen fogelberg, bengtsson/johanssn och familjen berntsson som sitter hemma i ljungby och firar nyår. Så underbart hade velat vara där just nu men istället så sitter jag och angelica med varsin dator på vårt hotellrum och väntar tills klockan ska slå 5 så vi kan gå på mötet och sedan upp och skypa med famlijen igen så att man får vara med vid 12 slaget hemma i Sverige. Sen ska vi fixa oss och sen äta på en restaurang och sen ska vi ut och kolla på alla fyverkerier . Morgondagen innerhåller mycket eftersom att kursen börjar kl 8 och förmodligen håller på till 10 och söndagen består av möten och runtur i New York och på måndagen får vi äntligen åka till våra värdfamiljer. Som vi längtat!

Happy New Year önskar jag er här i från USA- Stamford!



på väg till stamford mall



angelica





stamford mall











At the mall



och detta lilla bodybutter fick hänga med mig hem i dag.

Nu är det strax möte och sen fixa oss inför kvällen.

Kommentarer
Postat av: Julia Keynemo

Åh jag kommer ihåg när vi gick till precis just that mall! =) Lite svengelska där ja..! Hoppas du har det super bra även om nyåret kanske inte blev så lyckat.. Snart får du träffa familjen!! :) :)

2011-01-01 @ 23:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0